Ranczopedia
Advertisement

Huta Kuflewska na mapie. Kliknij, aby powiększyć

Huta Kuflewska z satelity. Kliknij, aby powiększyć

Siedziba Radia Wilkowyje, gazety Lustro Gminy i TV Wilkowyje – ochraniany budynek przy ul. Sosnowej 17 w Wilkowyjach, w którym Arkadiusz Czerepach prowadzi Radio Wilkowyje i gazetę Lustro Gminy. Później wykorzystywany jako budynek Telewizji Internetowej Wilkowyje. Odbywają się tu dwie debaty przed wyborami, w których najpierw kandydują Wójt i Lucy, a cztery lata później Duda i Więcławska. Tutaj ma również swój początek rewolucja oświatowa, którą zapoczątkowuje w serii VI swoim występem Kinga. W VII serii Witebski musi wyjechać do Włoch. Telewizję przekazuje w ręce Pietrka i Joli. Raz przed wejściem na antenę Pietrek wraz z Hadziukiem i Solejukiem upija się i wraz kolegami przeprowadza audycję. Kilka tygodni później, gdy do Wilkowyj wraca Witebski z Francescą i dzieckiem, zaprasza Pietrka i Jolę do siebie. Pietrkowie myślą, że Witebski chce ich wyrzucić z prowadzenia telewizji – ten jednak proponuje im dalsze prowadzenie audycji, z zastrzeżeniem, żeby lepiej nie tworzyć programów o wybaczaniu, „bo to się w gminie nie przyjmie”.

Logo Tv internetowej

Rfhgdfhdfhdh.png